Uurastus palkitaan

Tottahan sanonta on, voitte hyvin arvata. Pääsin vihdoinkin Goldeniin. Riemulla ei ole todellakaan nyt rajaa ja hymy tuntuu korvissa asti, kaikki mitä voin sano että paikka on aivan USKOMATON, rakastan paikan ihanaa syksyistä tunnelmaa, se on jotain niin upeaa. Tänään olikin toinen päiväni siellä ja voin sanoa että tehtäviä riitti enemmän kuin laki salli, 11 levelin pikkutehtävähelvetin jälkeen tehtäviä on vaikka muille jakaa ja tuntuu ettei niitä millään kerkeä tekemään. Noh, star rider meinaa taasen päästä loppumaan mutta onnekseni huomenna tilaillaan uusi, koska nyt kun kerran tänne pääsin en täältä lähde! Siitä olen varma. Olen myös varma siitä että esteratsastusintoni ei sammu pelissä koskaan, olen nimittäin tällä hetkellä 2 radalla top ever:in kärjessä, huuuh! Kuitenkaan minulla ei ole tässä vaiheessa muuta asiaa goldenista ja muusta jutskasta, tässä teille nyt sitten kuvia goldenista. Vielä tähän sanoen että olen rakastunut kalastajakylään, se on ihana ja Firekin alkaa tottua rappusiin, pikkuhiljaa tietenkin.


Siinä muutama hassu kuva, sitten vielä koska minulta oli kysytty vinkkiä lehtoon joten tässä teille:

1. Löydät polun lehtoon Valedalen takaa kunnes kohtaat polun joka kuvastaa spiraalia.
2. Ala kävelemään polkua pitkin, kulje polku rauhallisesti alusta loppuun.
3. Loppuvaiheilla spiraalipolun keskelle ilmestyy portaali, kävele sinne sisään ja olet lehdossa!


Tässä vielä pientä sekoilua Jasperin radalla, pahoittelen frapsini käytöstä.


Kommentit