Tania otti vallan....

Kuvasta arvaa? Tilasinkin sitten jästipäänä Tanialle star riderin, mielestäni on ihan turhaa maksaa 6 euroa parista tehtävästä lisäksi olen kyllästynyt Nipsuun ja Fireaasiin joten nyt vaihtelu kelpaa. Tilasin star riderin Tanialle perjantaina ja tajusinkin sitten että olisin voinut saada pari päivää ilmaiseksi, ihan sma meni jo. Ensiksi oli vaikeaa juosta niinsanotusti maan tasalla kun ei voinut vielä oppia hyppäämistä, perjantaipa kului ropettamisessa ja muussa sählingissä.

Lauantai kului tehtävien teossa sekä myös ropettamisessa sekä vähän muussa sählingissä, yksi asia alkoi jo häiritä varsinkin kun aloittelijapellet oppivat hyppäämään, jokainen aloittelija pyöri stevellä ja esitteli hyppytaitojaa, jokainen paremmin tai huonommin, nauraa kyllä sain heille todenteolla vaikka itse olin samassa jamassa, viikon star coinssit kulutin valkoiseen rusettiin, tiedän että musta olisi sopinut orille paremmin mutta mitäs olen niin ajattelematon, illalla rupesimme Rosen, Saran ja Anan kanssa, rope jatkui niin kauan kun jäljellä oli vain minä ja Ana, mutta jatkoimme silti ja naurussa oli kyllä erityisen paljon pidättelemistä.

Siinäpä oli melkein kaikki mitä tapahtui, tässä vielä muutamia kuvia:





Kiitos tästä! ;)


Kommentit

  1. Huoh. Mä oon yrittäny ties kuin monet kerrat päästä teidä puheille, ku oon itekki pitkä-aikainen pelaaja, nii koko aja vaa "KARKUU!" ku tuun.. Mulla on alottelijavaatteita, koska kun yks tuttu pentu myi jokaisen hienomman vaatteen. Nyt oikeesti vtuttaa, että te vaa juoksette karkuun. Oikeesti, millasta kuvaa itestänne jaoittekaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukas oot? Olis ihan kiva tietää nimi ja sillee, enkä itse kyllä juokse muita karkuun että tällä lailla. Ja tuskin kukaan muukaan ryhmäläisistäni huutelee mitään karkuun juttuja jos ei vielä edes tiedetä kuka oot...

      Poista
  2. KUKKUU
    http://i1174.photobucket.com/albums/r602/Anaems/moinipa_zpsf2f42b8d.jpg

    VastaaPoista

Lähetä kommentti