Paha sana ei saa mua haparoimaan~~

Vittu TikTak :X soi päässä....

Nojoo eli siis tänään pääasiassa kuvailin uutta materiiaali videoon joka on parahiltaan tallennuksen alla, omistan sen kaikille jokka vihaa mua 8D KA KU MÄ VITTU AJATTELEN SUA BEIBEH UH AH!!

Joo ---..... Eli siis tänään en kovinkaa paljo kuvannu + tappelin naamasessa ihmisten kanssa, tissis vaar tai jotain semmosta :D.  Nojaa mitäs siitä tikkua ristiin panemaan, vittuakaa kiinnosta tuommone "MÄ OON VITTU 12 JA MÄ TEEN MITÄ HALUU ASDHAISTAVITTU JOU KATO OON KOVISSSSSSSS" siinä pieni malli tai joku semmone >D oon tämmöne semmone päällä tänään ei mikää mee oikein...

Eli kuten sanoin kuvasin pääasiassa videoon pätkiä ja sekoilin siellä sun täällä, eli tässä nyt vain pari kuvaa pahoitteluni:

Hei Fire oliks toi ny kivaa?
 Lagaa ._.
Hei entäs minä!!?! oAo''

Kommentit

Lähetä kommentti