Senkin Sintti!

Jellou! 
oon nyt aika monelta saanu pyyntöjä/kysymyksiä/kehuja "koska päivität blogin?", "Sun blogi on mahtava päivittäisitkö useemmin", "moi katoin sun blogin ja se on ihana! koska päivität?"
Kiitos näistä kommenteista :3 Olen hyvin otettu siitä että tämä blogi kiinnostaa ihmisiä,
olen myös pahoillani päivitysten "vähäisyydestä", yritän olla aktiivisempi nyt kun kesätyöt ovat takana päin ja olen taas alkanut pelaamaan aktiivisesti, tosin edessä on vielä muutto yms sälää joka saattaa vaikeuttaa bloggaamista ja peliahkeruutta mutta yritetään nyt kuitenkin. Huomasin juuri äskeen myös sen että Virtuaalikavio on täyttänyt 1 VUOTTA 16.7 eli pari viikkoa sitten, elikkä virtuaalikavio on nyt virallisesti vanha blogi XD ainakin minun listoissa, kuitenkin. nyt mitä tein tänään...

Aloitin hommat normaalisti uudella ukolla, jolle tilasin 1½ viikkoa sitten star riderin salaa äitin kännykällä... (senkin vain hevosen väritysken takia :'D). Mutta kuitenkin, olen (ainakin yritän) aktiivisempi tuolla ukolla nyt niin kauan kun sillä star rideriä riittää, nipan hepat on vielä sen verran huonossa kunnossa että niitten treenaaminen on pitkäveteistä ja erittäin työlästä, vielä treenauksen alla olisi 2 friisiläistä, Kuri ja Nadia, sekä 2 muuta otusta Iisac ja Lulu. Lulu on 14 levuinen joten kun saan sen kuntoon voisin treenata sen loppuun. 
Ja ajatus harhaili taas omille teilleen, JEE! Kuitenkin takaisin toiseen ukkoon, miten löydän sen? En paljasta nimeä koska tiedän erään piinaavan selän takana.... mutta minut löytää omasta clubistani Varjokavioista (Shadow Hooves). Olen tällä hetkellä 10 levuinen ja hevonen on 12, otus on väriltään musta ja harja ja häntä ovat molemmat valkoiset, suloisin otus koskaan <3. Star rider loppuu ukkelilta 20.8.2013 joten siihen on nyt vielä aikaa ja kerkeän tekemään vaikka mitä <3. 

Noniin nyt jos oikeesti kirjottaisin tästä päivästä -.- Huoh.... Elikkäs, tein hommat uudella ukolla jonka jälkeen olikin 5 aikaan champpi valessa jonne menin ihan läppä mielessä Nipalla, 3 sija tuli, kisasin Samaralla joka on tällä hetkellä parhaimmassa kunnossa, muttei ihan vielä kunnolla, ehkä huomenna. Tämän jälkeen sörsselöin jotain ja vaihdoin Anelle ennen 6 champpia Moorissa, 1 sija tuli vaikka jouduin TAAS kisaaman itseäni 2 leveliä isompia vastaan, SSO:n kisajärjestykset paskoo ihan kirjaimellisesti, en oo vielä kertaakaa ollu "järkevässä" groupissa tuolla ukolla, aina oon groupin huonoin mutta mikäs siinä, saapa vähän haastettaa, tähän mennessä on kerätty 10 kultaa, 3 hopeaa ja 2 pronssia, jes! Moorin champin jälkeen menin Ruotsin servulle Moorin  champpiin (ruotsin serverillä champit tulevat aina 1 tunnin jälkeen WE serverin omista, esim jos klo 6 on moorin champpi WE:llä, niin ruotsissa se on klo 7), sijoituin sielläkin 1, olen ruotsin servula nyt 3 kuukautta star rideriä joka uusiutuu automaattisesti, josta äiti ei kyllä tykkää yhtään.... "unohdan" aina lopettaa uusiutuvan star riderin hehehe.... Kuitenkin ruotsin champin jälkeen tulin takaisin WE:lle uudemmalla ukolla odottamaan Pintan champpia, failasin pari kertaa mutta onneksi omassa groupissa olevat faili enemmän >D. Eli tulin sielläkin 1 sijalle, JES! Tämän jälkeen olin "hetken" brb jonka jälkeen Annie tarjos clubille piknikin 8D Minähä oon nii köyhä ettei mulla oo varaa enkä suostunu Nipalle menemään. BAHAHHAHAH!!! Piknikin jälkeen lähdinkin pois pelistä.


HUH.... tulipas pitkä teksti O_O herrajumala..... tuskin kukaa jaksaa ees lukee tuota, hirveä puheripuli. Nojoo 8D Tässä tämä päivä, nähdää next taiiim owo

Kuvia: 


 Hei mussukat owo <3






Sintit on IN! ^.^

ps. Kiitti iha sikana 33 lukiasta *sydämmiä kaikkialle* (/^3^/)

Kommentit

  1. Olen melkee kaikis kuvis 8D siin yhes kuvas minul o hyvä asento c;

    VastaaPoista

Lähetä kommentti