Sata fafafafaafaafaffaaaaakataa -khrm- faktaa...

Okej olen vitun iso stalkkeri ja näin tälläisen postauksen sitten Evelina Mclaken pikkublogisessa (8
Klikatkaa tästä ja menkää lukemaan tai mä suutu <3 No en ehkä suutu mutta ois iha kiva ja ku mainostan aina kaikkia >.<' Okei mut nyt siis lähtee tylsyyden kunniaksi 100 saatanallista faktaa ja tän jälkee ihmiset kiertää mut satoje kilometrien päästä...

1. Puhun itsekseni koko ajan, välillä huomaan sen myös jos mulla on kaveri kyläs tai jtn siinä vaiheessa ku ne kattoo päälle ku mikäki hullu...
2. Haluisin osata laulaa kunnolla... khrm korvaraiskaus
3. Vedän kaiken aina läpällä vaik en haluiskaan.
4. Angstihuorat saa mun veren kiehumaan.
5. Olen kotoisin Etelä-pohjanmaalta <3
6. Olen ollut koulukiusattu koko elämäni 1-10 luokat
7. Vanhemmat eros syksyl snifafa kakkapyllyt
8. Vihaan sitä ku joku kehuu mua champeissä... Voi vittu oikeesti
9. Joskus keske champin saatan kääntyä ympäri ja olla sillee ettei vois vittuakaa kiinnostaa, vaik oisin ekana...
10. Jos mun netti pätkii vähääkin haluan pysyä mahdollisimman kaukana muista, eli piiloudun jonnekkin puskaan.
11. Jos joku random tulee puhumaan mulle en koskaan huomaa sitä
12. Tai sitte mua ei vittuakaa vois kiinnostaa XD.
13. Haastan riitaa ihmisten kanssa jotka tulevat pätemään joka helvetin asiassa mitä mä teen, enkä edes yritä käyttäytyä kauniisti niitä ihmisiä kohtaa, ärrinmurrin!!!
14. Haluisin olla mieluummin tunnettu vlogi videoista kuin sso videoista ;_; </3 
15. Mullon varmaa joku asenneongelma kun saatan eka olla iha "laalalaaa kukkia" ja sitten sekunni päästä istun jossai nurkas veitsi kädes "yhyy elämä o perseest"... Mitä vittuuaaaaa?!?!?!?!
16. Ihmiset jotka yrittää usuttaa jotain uskontoa väkipakolla toisten päähän on niin raivostuttavia, ketää kiinnosta paskaakaa...
17. Tungen joskus keskelle lauseita ruottalaisia sanoja vaik en osaiskaa niit kunnol esim "jag gillar peppuseks" o_O...... 
18. Haluaisin tulevaisuuden ammatin olevan netissä, eijaksanolife
19. Vituttaa ku ihmiset kyselee joka helvetin päivä saman kysymyksen miljoona kertaa, vittu ne aivot päähä tai mä tungen rautakange perseeseen..... >.<''
20. Ihmisille vittuilu on vaan nii hauskaa <3
21. Ja myös riidan haasto on kivaa
22. En pidä Alice Winterbellist ;O Sori morsofanit
23. Sso nimi Nina tuli joskus ylä-asteella IRC-gallerias olevast tyypist jota jumaloin
24. Ja kyseisen ihmisen fanituksesta päädyin sitten melkee anorektikoksi.
25. Nautin siitä jos joku pelkää mua
26. Koen itteni liian lyhyeksi (173cm)
27. Mul on verikammo
28. Ja piikkikammo
29 mutta noista huolimatta haluisin lävistyksen :p
30. Mulla on ihan liikaa nettinimiä, en osaa edes luetella niitä kaikkia.
31. Tällä hetkellä omistan sso:ssa 35 hevosta.
32. Rendaan täl hetkel videoo :3
33. Oon ratsastanu vähä päälle 7 vuotta irl.
34. Miulla on ollut hoitohevonen Texter aka "repe"
35. Kylmäveriset hepat vie mun sydämmen <3
36. Musiikkimaku on pääasiassa koneellista musiikkia ja rokkia
37. Mutta myös muu musiikki maistuu hyvin
38. Täytin tänä vuonna 18 wee :3
39. Olen (ilmeisimmin) lievästi allerginen auringolle.
40. Oon hirvee herkkuvaras, keksit, pullat ja karkit katoaa silmien alta aika vinkiää..
41. Haluisin puhuu pohjammaa murteel kokoajan 
42. Mutta nyt vuoden Raahessa asumisen jälkeen se ÄRSYTTÄVÄ murre on tarttunu, saakeli!! Se helvetin perkele ei ole mikään niikö vaa NIINKU!! ;__; itken...
43. Pääsin ylä-asteen läpi 6.5 keskiarvolla ...
44. En oo juonu täytettyäni 18 ku vaan kerran...
45. Alhaine verensokeritila on mun mielestä hauskaa koska pyörryttää.
46. Tykkäsin pienenä mainoksista, ei mua koskaan kiinnostanu kattoo mitää muuta mut heti ku mainokset alko nii säntäsin telkkarin eteen.. (näin äiti ainaki sano ;_;)
47. Ikuisesti mun favorite pokemon on Arcanine.
48. Myönnän lukevani homo aiheisia mangoja, ne on vaa nii söpöjäh.
49. Jos joku väittää mua otakuksi niin suutun.
50. Omistan sekarotuisen naaraskissan :3
51. Tänä kesänä ois ihan vitusti tekemistä... ei meinaa kerkee koska kesätyöt vie puolet koko hommasta.
52. Hammaslääkärissä oleminen on ihan okei KUNNES sä istut siihen tuoliin ;__;....
53. Pelkään kuollakseni avoimia ovia kun meen nukkumaan, jos nään avoimen oven siitä paikasta missä nukun niin se on pakko sulkea.
54. Josta johtuen pelkään avata ovia koska jos sen oven toisella puolella on joku myös avaamassa sitä ovea säikähdän aivan saatanasti.
55. Pelottelen itseäni tahallani pimeässä esim pyörimällä hetken ja sitten yrittämällä jatkaa matkaa.
56. Pojat on luotu sen takia et mä saisin tappaa ne.
57. Ois siistii olla musta o8
58. Haluisin piilarit mutta mun silmät on tosi arat eikä meinaa väkipakollakaa pysyä auki piilareit yrittäes.
59. Vihaan sitä kun joku yrittää katsoa koko ajan mun perään et oks mul kaikki okei yms, kyllä mä nyt vittu itte tiän koska on ja koska ei.
60. Tykkään raiskata mun facebook seinää kaikel syövällä.
61. Innostun tosi helposti kaikesta hyvässä seurassa.
62. Se on ärsyttävää jos joku tulee kysymään johonkin asiaan neuvoja, oikeesti opetelkaa itte mä en ole mikää opaskirja.
63. joku hilpeä musiikki saa mut sille mielelle et vois juosta ulos pihalle ja puukottaa ensimmäise vastaantulijan.
64. Randomien kamupyynnöt sso:s. Vittu mitä helvettiä mä teen kavereil mu listal joita en tunne pätkääkää.
65. Olin ennen iha helvetin hiljanen persoona kunnes tajusin että fuck the world!
66. Mua on luultu useimmiten ensin jätkäksi kun ämmäksi puhetyylini ja ulkoisen habitukseni perusteella.
67. Mua ärsyttää ihmiset jotka yleistää ihmisä esim clubin perusteella, se että 1 persoona jossain on rasittava ei tarkoita että ne kaikki ois just samallaisii ruikkupilluja.
68. Annan joskus liian helposti anteeksi kunnes raja tulee vastaan jonka jälkeen alan pystyttää sotaa.
69. hihihihihihihihi.
70. Rakastan kiroilevaa siiliä, se on vaa nii symppis.
71. Luottamuksen pettäminen on mun mielestä vikatikki eikä sen jälkeen kyseistä ihmistä voi enää katsoa samalla tavalla enää ikinä, oli kuinka läheinen tahansa.
72. Mun mielestä ihmisiä pitää kohdella just nii niinku ne kohtelee sua, jos joku on sulle ku joku ruikkunaama nii en mä ainakaa rupee olee mitää kilttiä sille vaa vedän samal mital takas.
73. Jaksan maksimissaan 3 päivää sitä että joku on jatkuvasti persuksissa kiinni, sen jälkeen on iha pakko hakeutua omiin oloihin.
74. Mun mielestä silmä silmästä hammas hampaasta ois ihan helvetin hyvä tapa joka ikiseen asiaan, esimerkiksi eläinrääkkäykseen, prkl.
75. Kostaminen on hauskaa.
76. Ihmisten juksaaminen ja jekuttaminen on todellakin maailman hauskinta XD
77. Mai nätyrääl hiusväri on ruskea.
78. Haley Williams on hottis :3
79. Kateellisien ihmisten nenä eteen on nii hauska mennä pomppimaan.
80. Myös randomeitten ihmisten nenä etee on hauska mennä vähä hillumaan.
81. Matkijat on syvältä, keksikää ny helvetti omia ideoitanne... varsinki videoissa -n-''
82. o8, c8, 8c, 8), (8 on oikeesti maailman rasittavimpii hymiöit ja silti mä käytän niitä kaikista eniten <3...
83. Mainostus gloabalissa on mun mielestä iha vitusta.
84. Globaltappelut on aina hauskoja, sinne on tosi hauskaa mennä raivostuttamaa niitä hermoheikkoja entistä enemmä.
85. Nettitappelut on muutenki nii hauskoja
86. Frozen alkaa pikkuhiljaa tulla mullaki korvista ja perseestä ulos...
87. Leikin edellee välillä leluilla.... LAPSI ON TERVE KU SE LEIKKIII ;__;... 
88. Mul on iha helvetin hyvä mielikuvitus.
89. Mun unelma oli pienenä osata lentää.
90. Mä en nää jätkis yhtää mitää viehättävää, kyylään niit lähinnä sen takia et otan niilt mallia...
91. Mun lempihahmo starshines on Alex( ja Lisa)
92. Ja lempiheppoi on Meteor ja Starkki.
93. Isot väkijoukot on tosi ahdistavia, tuntuu et joka ikine kyylää sua.
94. Kännissä olevat ihmiset on raivostuttavia.
95. Arvostelen joka kerta omaa kroppaa kun nään oman heijastuksen, ja sekin on negatiivista
96. Saan inspiraationi masennuksesta ja synkkyydestä mutten kestä niitä silloin kun ne pitäisi ottaa tosissaan.
97. Maalauksen ope sanoi etten osaa käyttää värejä hyödykseni ;_; Anteeksi olen pimeyden lapsi...
98. En oo vieläkään toipunut koulustressistä vaikka koulu on nyt ohi.
99. Välillä vaa tuntuu et tietyt ihmiset huokuu sitä helvetin negatiivista energiaansa joka paikkaan, vittu tapan teidät vielä..
100. Uhkailu on hauskaa <3

HUH MÄ KUOLIN x__x..
Kiitos tästäh...

Kommentit

  1. hihihi mina ola myos etelä-pohjanmaalta 8)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi1/6/14 21:39

    57. Ois siistii olla musta o8
    XDDD

    VastaaPoista
  3. Mä asun jossain vitun korvessa oulussa.. Mä rakastan eniten Karkkiiii!!!! Oot aivan vitun hauska!:) Miten oot noin hyvä champeis? Ite feilaan aina poikkeuksetta....:(

    VastaaPoista

Lähetä kommentti