Asiat jotka erottaa mut Nipasta.

Joo tälläne juttu nyt juolahti mieleeni ja siis listaan asioita mitkä eroaa oikeassa minässä ja Ninassa eli sso/ex roolipelihahmossani. Tästä lähtee...

Nina polttaa tupakkaa
- Minä en

Nina on erittäin alipainoin
- Minä lievästi ylipainoinen

Ninalla on hopeanvalkoiset hiukset
- Minulla Musta-purppurat

Ninalla on lävistyksiä
- Minulla vain 2 korvanreikää

Nina osaa ratsastaa
- Minä vähän kiikun kaakun

Nina omistaa hevosen/hevosia
- Minulla on ollut hoitohevonen

Ninalla on isoveli
- Minulla on puoliveli

Nina ei tunne äitiään
- Minä tunnen

Nina haluaa tatuoinnin
- Minä en

Nina ei osaa piirtää
- Minä osaan

Ninalla on lukulasit
- Mä en nää mitään ilman laseja...


Tälläinen listaus. 
Tehkää ihmeessä myös jos innostutti tämä idea x)

Kommentit

  1. siis miten teetät hevosillas varsoi ? Ostat uuden hevosen ja aattelet että se ja se on sen isä ja emä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostan vaa uuden ja "etin" niille vanhemmat tai jätän ilman tai jtn sinnepäin. En tiedä mitä muut on siitä mieltä mutta itellä on sen verran hyvä mielikuvitus että voisin kuvitella varmaa talliin yksarvise joka paskoo sateenkaaria XD

      Poista

Lähetä kommentti