Varmaa maailman....

... SÖPÖIN ARABI TULI PÄIVITYKSES OMG <3
ja varmasti paras nimi idea tai jtn XD... Mä tartten apua oikeesti mitä ihmettä...

muttasiis, sanokaas heippa Dangerblood:ille aka DAMON 

Aattelin eka et eilisen päivitys ois ollu iha sika kauhee ja perseest tms tms, mutta ei :3 Rakkautta ensi silmäyksellä, ja pitkästä aikaa treenaan hevosta, joka ei v*ttuile mulle joka radalla xD... Mitä nyt viimeset Daco, Farao ja Jori on mulle tehnyt, hermot on meinannu lähtee päästä näiden kolmen hevosen kanssa mutta ei voi mtn. Joten ihan kiva piristys tämä otus <3

Damon on siis arabialainen täysiverinen, porkkana-arabi :::3, ei voi olla rakastamatta...
skpl ori ofc jah... tällä hetkellä mietin vielä muita tietoja sekä luonnetta, eiköhän nekin tule kohta ja sitten voisin päivitellä ehkä tällä viikolla taas noita hevosia, jääny vähä jälkeen sieltä puuttuu kuvia ja tietoja ja todellakin luonteita puuttuu paljon, suurimmalla osalla on luonteet tiedossa mutta en vaan kerkee/jaksa/ole kiinnostunut kirjoittelmaan niistä.

Ööö... mitä muuta? ainiin vaihdoin takas mustaan emoon, leikitään ny hetken jotain black is back tyyliä tai jotai? Ehkä mä ny sain tosta valkosesta fledasta hetkeks taas tarpeeks sitähä mä oon ny yli vuoden jo kattellukki ja näin.


nuo mustat klasith on kyl niin kärpänen, pzzzz

Kommentit